,,სამოდელო გაკვეთილი-სვანეთი საქართველოს განძთსაცავი"
,,სამოდელო გაკვეთილის რეფლექსია - სვანეთი საქართველოს განძთსასავი"
,,რა სჭირდება მოქალაქეს საზოგადოებისაგან და საზოგადოებას მოქალაქისაგან"
,,დისკრიმინაცია და თანასწორობა"
,,ტრეფიკინგი" - გაკვეთილის გეგმა 2018-2019 ს/წ
,,ტეფიკინგი"გაკვეთილის რეფლექსია 2018-2019 ს/წ
,,იმერეთი" - გაკვეთილის გეგმა 2018-2019 ს/წ
,,ქართლი საქართველოს პილიტიკური ცენტრი" გაკვეთილის გეგმა
,,ქართლი საქართველოს პოლიტიკური ცენტრი" - გაკვეთილის რეფლექსია 2018-2019 ს/წ
,,გენდერული თანასწორობა" გაკვეთილის გეგმა 2017-2018 ს/წ
,,გენდერული თანასწორობა" გაკვეთილის რეფლექსია
,,ადგილობრივი თვითმმართველობა" გაკვეთილის გეგმა და რეფლექსია, 2017-2018 ს/წ
,,ევროკავშირი და საქართველო" გაკვეთილის გეგმა, 2017-2018 ს/წ
,,კონფლიქტები" გაკვეთილის გეგმა, 2017-2018 ს/წ
,,დავიცვათ შავი ზღვა" გაკვეთილის გეგმა 2016-2017 ს/წ
,,დავიცვათ შავი ზღვა" გაკვეთილის რეფლექსია
,,ბულინგი" გაკვეთილის გეგმა, 2016-2017 ს/წ
,,ბულინგი" გაკვეთილის რეფლექსია
,,ვარ თუ არა ტოლერანტი"
,,ევროკავშირი და საქართველო" გაკვეთილის გეგმა, 2017-2018 ს/წ
,,კონფლიქტები" გაკვეთილის გეგმა, 2017-2018 ს/წ
,,დავიცვათ შავი ზღვა" გაკვეთილის გეგმა 2016-2017 ს/წ
,,დავიცვათ შავი ზღვა" გაკვეთილის რეფლექსია
,,ბულინგი" გაკვეთილის გეგმა, 2016-2017 ს/წ
,,ბულინგი" გაკვეთილის რეფლექსია
,,ვარ თუ არა ტოლერანტი"
No comments:
Post a Comment