კონკურსები/ოლიმპიადები/შეჯიბრებები


კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/შეჯიბრებებისათვის  მოსწავლის/მოსწავლეების მომზადების პროგრამა
მასწავლებლის სახელი, გვარი  - ელზა გიორგაძე;
როგრამის/კონკურსის  დასახელება
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი ,,ეტალონი“
პროგრამის ტიპი
საგანმანათლებლო, კლასგარეშე დამატებითი საქმიანობა მოსწავლეების (მე-8; მე-9; მე-10 მე-11 კლასი)  ჯგუფთან
პროგრამის ხანგრძლივობა
23 თებერვალი -20 მარტი
პროგრამაზე დაშვების მოთხოვნები/წინაპირობები:

·   მოსწავლეების მოთხოვნილებები, ინტერესები და ინდივიდუალური შესაძლებლობები;
პროგრამის  მიზნები და ამოცანები:

·         მოსწავლის აკადემიური და ინტელექტუალური უნარების  განვითარების ხელშეწყობა;
·         მოსწავლეთა შესაძლებლობებისა და ინტერესების განვითარება და მათი  რეალიზება;
·         სკოლის უფროსკლასელ მოსწავლეთა მოტივირება,  მათ შორის ნიჭიერების აღმოჩენა, წარმოჩენა და წახალისება;
პროგრამის შინაარსი  და  აქტივობები:
N
თემა:
მიზანი:
აქტივობა:
მეთოდი :
რესურსი:
დრო:
N1
ინტელექტუალური თამაშების არისი, ფუნქცია და დანიშნულება;
ინტელექტუალური თამაშების არისის, ფუნქციისა და დანიშნულების გაცნობა;


მასწავლებელი აქტიური ლექციის მეთოდის გამოყენებით მოსწავლეებს ესაუბრება ინტელექტუალური თამაშების არსის, ფუნქციისა და დანიშნულების შესახებ;
აქტიური ლექცია
კომპიუტერი, პროექტორი
26.02.18
N2
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ,,ეტალონის“ მიზნები;

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ,,ეტალონის“ მიზნების გაცნობა;

მასწავლებელი აქტიური ლექციის მეთოდის გამოყენებით მოსწავლეებს ესაუბრება საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ,,ეტალონის“ მიზნების შესახებ, როგორიცაა: მოსწავლის აკადემიური და ინტელექტუალური უნარების  განვითარების ხელშეწყობა;
მოსწავლეთა შესაძლებლობებისა და ინტერესების განვითარება და მათი  რეალიზება;
სკოლის უფროსკლასელ მოსწავლეთა შორის ნიჭიერების აღმოჩენა, წარმოჩენა და წახალისება;
აქტიური ლექცია
კომპიუტერი, პროექტორი
02.02.18
N3
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ,,ეტალონის“  პროექტისა და ტესტირების ჩატარების პრინციპები;

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ,,ეტალონის“  პროექტისა და ტესტირების ჩატარების პრინციპების ამომწურავად გაცნობა;

მასწავლებელი აქტიური ლექციის მეთოდის გამოყენებით მოსწავლეებს ესაუბრება და აცნობს  საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ,,ეტალონის“  პროექტისა და ტესტირების ჩატარების პრინციპებს;
აქტიური ლექცია
კომპიუტერი, პროექტორი
02.03.18
N4
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ეტალონის პირველი საფეხურის ტესტების კრეატიულობა;
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ეტალონის პირველი საფეხურის ტესტების კრეატიულობის გაცნობა-გაანალიზება;
მასწავლებელი აქტიური ლექციის მეთოდის გამოყენებით მოსწავლეებს ესაუბრება და მოტივირებულად უხსნის საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ეტალონის პირველი საფეხურის ტესტების კრეატიულობას ( კერძოდ არკვევს - ,,თ“  და ,,მ“  აღნიშვნებში)
აქტიური ლექცია
კომპიუტერი, პროექტორი
06.03.18
N5
ელექტრონული -ინელექტუალურ/შემეცნებითი ტესტების შევსება;
ელექტრონული ტესტების ნიმუშების შევსება, განხილვა, ანალიზი.

მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის ელექტრონული ტესტის მისამართს,: http://geoquiz.ucoz.com/tests/ და მისი შევსების ინსტრუქიას, თხოვს შეავსონ ტესტები, საჭიროების შემთხვევაში თითოეულ მათგანს უწევს დახმარებას.
ელექტრონულ ტესტებზე მუშაობა
კომპიუტერული ლაბორატორია, კომპიუტერი, ინტერნეტი ელექტრონული რესურსები: http://geoquiz.ucoz.com/tests/
08.03.18
N6
ელექტრონული -ინელექტუალურ/შემეცნებითი ტესტების შევსება;
ელექტრონული ტესტების ნიმუშების შევსება, განხილვა, ანალიზი.

მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის ელექტრონული ტესტის მისამართს,: http://geoquiz.ucoz.com/tests/ და მისი შევსების ინსტრუქიას, თხოვს შეავსონ ტესტები, საჭიროების შემთხვევაში თითოეულ მათგანს უწევს დახმარებას.
ელექტრონულ ტესტებზე მუშაობა
კომპიუტერული ლაბორატორია, კომპიუტერი, ინტერნეტი ელექტრონული რესურსები: http://geoquiz.ucoz.com/tests/
09.03.18
N7
გასული წლების  ეტალონის ტესტების ნიმუშების შევსება;
გასული წლების  ეტალონის ტესტების ნიმუშების განხილვა ანალიზი

მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის ეტალონის ტესტების ნიმუშების, უხსნის შეცვესბის წესს და ინსტრუქციას,  თხოვს მათ შევსებას, ტესტირების დასასრულს ახდენენ  აშედეგების ანალიზსს
ტესტებზე მუშაობა
ტესტების ნიმუშები; საწერკალამი
12.03.18
N8
გასული წლების  ეტალონის ტესტების ნიმუშების შევსება;
გასული წლების  ეტალონის ტესტების ნიმუშების განხილვა ანალიზი

მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის ეტალონის ტესტების ნიმუშების, უხსნის შეცვესბის წესს და ინსტრუქციას,  თხოვს მათ შევსებას, ტესტირების დასასრულს ახდენენ  აშედეგების ანალიზსს
ტესტებზე მუშაობა
ტესტების ნიმუშები; საწერკალამი
14.03.18
N9
შემაჯამებელი შეხვედრა;
შევაფასოთ საბოლოოდ მოსამზადებელი პერიოდის მუშაობის შედეგი
შემუშავებული ანალოგიური ტესტის ვარიანტის შესრულება დამოუკიდებლად, დროის ლიმიტის დაცვით
ტესტებზე მუშაობა
ტესტების ნიმუშები; საწერკალამი
15.03.18
N10
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ეტალონის პირველი საფეხურის ტესტება და გამრჯვებულების გამოვლენა/დაჯილდოვება
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ეტალონის პირველი საფეხურის ტესტებით გამარჯვებული მოსწავლეების გამოვლენა
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ ეტალონის პირველი საფეხურის ტესტება
ტესტებზე მუშაობა
ტესტების ნიმუშები; საწერკალამი
20.03.18

                                                                                                                                                                         ელზა გიორგაძე
                                                                                                                                                                         __________________________ 
2017-2018 ს/ .








კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/შეჯიბრებებისათვის  მოსწავლის/მოსწავლეების მომზადების პროგრამა
მასწავლებლის სახელი, გვარი  - ელზა გიორგაძე
როგრამის დასახელება
კონკურსის ,,ნაბიჯი თანადგომისკენ“
პროგრამის ტიპი
საგანმანათლებლო, კლასგარეშე დამატებითი საქმიანობა მოსწავლეების (მე-9; მე-10  კლასი)  ჯგუფთან;
პროგრამის ხანგრძლივობა
22 თებერვალი - 11 მარტი;
პროგრამაზე დაშვების მოთხოვნები/წინაპირობები:
·    მოსწავლეების მოთხოვნილებები, ინტერესები და ინდივიდუალური შესაძლებლობები;
პროგრამის  მიზნები და ამოცანები:
კონკურსის მიზანია, მოზარდებმა გამოხატონ თავიანთი დამოკიდებულება ძალადობის სხვადასხვა ფორმის მიმართ. შეეხონ ისეთ მწვავე თემატიკას, როგორიცაა  ბულინგი და მისი გამოხატვის სხვადასხვა ფორმები. გამოავლინონ შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები  სლოგანებისა და ვიდეორგოლების შექმნის პროცესში, საუკეთესო საკონკურსო ნამუშევრის გამოვლენა, წარმოჩენა და წახალისება;
პროგრამაში გამოყოფილი მიმართულებები:
 ბავშვთა მიმართ ძალადობა, ბულინგი და მისი გამოხატვის სხვადასხვა ფორმები.
პროგრამის შინაარსი  და აქტივობები:
N
თემა:
მიზანი:
აქტივობა:
მეთოდი :
რესურსი:
დრო:
N1
,,ნაბიჯი თანადგომისკენ“
კონკურსის მიზნებს, მოსალოდნელი შედეგებსა და სამოქმედო გეგმის გაცნობა. 
მასწავლებელი მოსწავლეთა პროვოცირებისა  და დაინტერესების მიზნით მოსწავლეებს ესაუბრება კონკურსის  ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების შესახებ.  მოსწავლეთა ყურადღებას ამახვილეს  ძალადობის გამოვლინების სხვადასხვა ფორმებზე, გამომწვევ მიზეზებზე და მისი მოგვარების შესაძლო  გზებზე, შეხვედრას წარმართავს ინერაქტიული ფორმით და აღნიშნული პრობლემის ირგვლივ მართავს დისკუსიას.
აქტიური ლექცია, დისკუსია, ინტერაქტიული სწავლება;
კომპიუტერი, პროექტორი;
22.02 . 18
N2
ბავშვთა მიმართ ძალადობა
ბავშვთა ფიზიკური და ფსიქოლოგიური ძალადობის ფორმების გაცნობა/ გაანალიზება.
მასწავლებელი აქტიური ლექციის მეთოდის გამოყენებით მოსწავლეებს ესაუბრება ბავშვთა მიმართ ძალადობის სხვადასხვა ფორმებზე, რომელიც  მოიცავს  ფიზიკური და ფსიქოლაგიური ძალადობის ყველა ფარმოას,  ხაზგასმით საუბრობს ემოციური/ფსიქოლაგიური ძალადობის შედეგზე, რომლის მიერ მიყენებული  ზიანი დიდხანს რჩება და  შესაძოლა თავი იჩინოს ზრდასრულ ასაკში. საუბრის ბოლოს წარმართავს დისკუსიას მოცემული პრობლემის პრევენციისა და დაძლევის გზების შესახებ.
აქტიური ლექცია,  დუისკუსია;
კომპიუტერი, პროექტორი;
24.02. 18
N3
ბულინგი

ბულინგი 4 ტიპის გაცნობა
აქტიური ლექციის მეთოდის გამოყენებით მასწავლებელი მოსწავლეებს ესაუბრება ბულინგის გამოვლინების სხვადასხვა ფორმებზე როგორიცაა: ფიზიკური , ფსიქოლოგიური, ვერბალური  და კიბერ ბულინგი; პრობლემის უკეთ გააზრემისა და წარმოდგენის მიზნით ბულინგის გამოვლინების  თითოეული შემთხვევის იგვლივ განიხილავს სიტუაციურ მაგალითებს და წარმართავს საკლასო დისკუსიას.
აქტიური ლექცია, სიტუაციური მაგალითები, დისკუსია;



კომპიუტერი, პროექტორი;
სიტუაციური მაგალითები;
27.02. 18
N4
ბულინგის ნიშნები და სიმპტონები
ბულინგის ნიშნების და სიმპტომების გაცნობა-გაანალიზება
მასწავლებელი აქტიური ლექციისა და კოგნიტური დიაგრამების  გამოყენებით მოსწავლეებს უხსნის და ესაუბრება იმ ნიშნებისა და  სიმპტომების შესახებ, რომლებიც ახასიათებს ბულინგის მსხვერპლ და აგრესორ ბავშვებს, საუბრობს სქესთაშორის განსხვავებებზე და გოგონებისა და ბიჭების დამახასიათებელ თვისებებზე - აგრესორისა და მსხვერპლის როლში,   მოსწავლეებთან ერთად წარმართავს მსჯელობას თუ რატომ არ ითხოვენ დახმარებას ბულინგის მსხვერპლი ბავშვები და რა განაპირობებს მათ პასიურობას.
აქტიური ლექცია, სიტუაციური მაგალითები, დისკუსია;
კომპიუტერი, პროექტორი;
სიტუაციური მაგალითები;
28.02. 18
N5
ფილმები:
1.     ,,რომი“
2.  ,,გავერთიანდეთ ბულინგის წინააღმდეგ“
მოსწავლეებში ემპატიის/ თანაგანცდის უნარის გამომუშავება,
კონკურსის ფარგლებში მასწავლებელი მოსწავლეებს უჩვენებს ფილმებს ,,რომი“ და ,,გავერთიანდეთ ბულინგის წინააღმდეგ“,  ფილმების ჩვენების შემდეგ მოსწავლეებ ანალიზებენ მიწოდებულ ინფორმაციას, რაც საფუძველს ქმნის წარიმართოს დისკუსია  და გამოხატონ საკუთარი შეხედულებეი, შთაბეჭდილებები და  მოსაზრებები პრობლემის ირგვლივ.
პრეზენტაცია,
დისკუსია;
კომპიუტერი, პროექტორი;

30.02. 18
N6
ბულინგის  პრევენცია
ბულინგთან გამკლავების,  პრევენციისა და მასთან ბრძოლის მეთოდებისა და გზების ძიება.
აქტიური ლექციის მეთოდის გამოყენებით მასწავლებელი მოსწავლეებს ესაუბრება - ბულინგთან გამკლავების,  პრევენციისა და მასთან ბრძოლის მეთოდებისა და გზების შესახებ.
ინტერაქტიული მეთოდების გამოყენებით მათთან ერთად სახვს გზებს თუ როგორ გამოადგება და დაეხმარებათ ამ პრობლემების პრევანციასა და აღმოფხვრის საქმეში მათ მიერ გადაღებული ვიდეორგოოლები და სლოგანები,
აქტიური ლექცია, დისკუსია;
კომპიუტერი, პროექტორი;

05.03. 18
N7
სლოგანისა  და ვიდეორგოლის სცენარის შექმნა
მოსწავლეებმა გამოავლინონ შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები,  გამოხატონ საკუთარი დამოკიდებულებები, შეხედულებები, ემოციებიპრობლემის ირგვლივ
თანამშრომლობითი და ინტერაქტიული მეთოდის გამოყენებით მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად, ერთობლივად ქმნიან და განიხილავენ სლოგანსა და ვიდეო რგოლის სცენარებს და შეარჩევენ მათთვის ყველაზე აქტუალურსა და კონკურსისთვის მიზანშეწონილს.
როლური თამაში
თაბახის ფურცელი, კალამი, დაფა ცარცი.
04.03. 18
N8
როლებისათვის შესაფერისი ტიპაჟების შერჩევა, სცენარის გადანაწილება.
მოსწავლეებმა გამოავლინონ შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები,  განუვითარდეთ ემპათიისადა თანაგანცდის უნარი, გამოხატონ საკუთარი დამოკიდებულებები, შეხედულებები, ემოციებიპრობლემის ირგვლივ
თანამშრომლობითი და ინტერაქტიული მეთოდის გამოყენებით მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად, ერთობლივად მოსწავლეთა ინტერესებისა  და ინდივიდუალური შესაძლებლობების გათვალისწინებით შეარჩევს როლებისათვის შესაფერ ტიპაჟებს და გადაუნაწილებს როლებს/სცენარს.
როლური თამაში
თაბახის ფურცელი, კალამი, დაფა ცარცი.
06.03. 18
N9
ვიდეო რგოლის გადაღება, მონტაჟი
მოსწავლეებმა გამოავლინონ შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები,  განუვითარდეთ ემპათიისა და თანაგანცდის უნარი, გამოხატონ საკუთარი დამოკიდებულებები, შეხედულებები, ემოციებიპრობლემის ირგვლი
კოსტუმების შერჩევა, როლის მორგება, სიტუაციის გათამაშება. გადაღება, სლოგანის შერჩევა და ვიდეორგოლის მონტაჟი
როლური თამაში
ვიდეოგადამღები,
07.03. 18
N10
საუკეთესო საკონკურსო ნამუშევრის გამოვლენა,
საუკეთესო საკონკურსო ნამუშევრის გამოვლენა, წარმოჩენა და წახალისება;

ვიდეორგოლების ჩვენება, სასკოლო ტურის გამარჯვებულის გამოვლენას უზრუნველყოფს სკოლის დირექცია, რომელიც გამოავლენს არაუმეტეს ერთ გამარჯვებულ საკონკურსო ნამუშევარს.
პრეზენტაცია
კომპიუტერი პროექტორი
10.03. 18
                                                                                                                                                                        
ელზა გიორგაძე
                                                                                                                                                                         __________________________ 
2017-2018 ს/ .









რა ? სად? როდის? ინსტრუქცია




რა ? სად? როდის? პროგრამა


No comments:

Post a Comment