გაკვეთილის
დასაწყისში მოსწავლეთა ყურადღება გამახვილდა
პრეზენტაციის წარმართვის უნარ-ჩვევების აუცილებლობაზე, რომელიც ნებისმიერი ადამიანის წარმატების წინაპირობაა, მოსწავლეები
ინტერესით გაეცნენ და გაანალიზეს ორატორისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები; შეისწავლეს პრეზენტაციის დაგეგმვის,
მომზადებისა და აუდიტორიასთან მუშაობის მეთოდები, მოსწავლეთა განსაკუთრებული ინტერესი გამოიწვია ისეთ თემებზე საუბარმა
როგორიცაა - პრეზენტაციის ეფექტიანობის შეფასების
კრიტერიუმები;
პრეზენტაციის ეფექტურად გახსნა
და დახურვა; პრეზენტაციის ტექსტის, სლაიდებისა და სხვა აუდიო-ვიზუალური
მასალის მომზადება. ისინი აქტიურად იყვნენ ჩართული საგაკვეთილო პროცესში განიხილავდნენ,
აანალიზებდნენ და ასაბუთებდნენ საკუთარ მოსაზრებებს მოცემული საკითხის ირგვლივ,
შეიმუშავეს მომავალი გაკვეთილებისთვის დაგეგმილი პრეზენტაციების შეფასების
რუბრიკები და კრიტერიუმები. დავალებების წარმოდგენის ფორმა.






No comments:
Post a Comment